torsdag, maj 15

Världen är full av byxor

Nu är dagens föreställning avklarad och det gick väldigt bra faktiskt. Mycket skratt, även från oss på scenen. Men det var helt fantastiskt och otroligt härligt! Efteråt fick vi varsin ros som är jättefin. E tog ju lite filmer igår och jag ska lägga in dem idag eller i helgen på datorn och finns det någon som är bra kan det hända att någon slinker ut på bloggen också.
Nästa vecka ska vi förmodligen spela för lågstadiet och mellanstadiet, enda problemet är att E åker på söndag och jag har lånat hennes byxor. Men jag får väl ta ett par andra, men de här är så himla perfekta. Men det löser sig, världen är ju full av byxor!

Nu vräker det blötsnö utanför fönstret. Jag som tänkte föreslå en promenad, men jag tappade totalt lusten. Det får nog bli så att jag drar på mig de softaste mjukiskläderna jag har och myser i soffan med varm choklad och ber E förhöra mig på kemin. Det är prov imorgon och jag har fortfarande knappt lärt mig om oxidation är att elektroner avges eller tas upp. Och det är ju det som hela kapitlet går ut på. HELP! Av någon anledning sätter sig inte det där på hjärnan. Och nu på måndag är det två andra prov, jag vet vad jag kommer att göra i helgen, plugga! Jag och radiogruppen hade planer på ett pyjamasparty för att spela in programmet men det visade sig att T har ingen pyjamas, så det går nog inte.

Alla snälla kommentarer också från dagens och gårdagens föreställning värmer gott i hjärtat. Att stå på scen ger en sån härlig kick! =) Innan är det hemskt, sedan njuter man bara! Och när applåderna kommer i slutet, ja, då går det inte att sluta le. I love it.

Splittrad

Inga kommentarer: