lördag, maj 17

Dinners ready darlin'

Mina öron värker och jag är lite trött. Jag är en krona rikare och ska strax sätta i mig en stor portion Pyttipanna. I alla fall några bitar. Sedan ska jag starta en omgång tvätt och så ska jag förbereda mig inför kvällen. Mentalt alltså. Fem stycken blir vi i alla fall. Någon rolig människa som har lust att grillpartaja? Hör av er! Ingenting är omöjligt. E och jag har börjat fila på en lista med regler för våra eventuella gäster till hösten. Regler är alltid bra att ha! När jag är jobbig och bara retar E, då suckar hon och undrar vad hon har gett sig in på. För tanken är att vi ska bo med varandra i tre år framöver. Vi kommer att sova i samma rum, dock i varsin säng och vi kommer att dela alla måltider tillsammans. Skratt, tårar och galenskap ska vi dela nu i tre år framåt. Jag ser fram emot det. Undra bara om E gör det?



Men nu är maten klar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart jag ser fram emot det ;)