måndag, maj 5

Slurred Radio

Nu har jag pluggat hos VB. Eller, pluggat och pluggat. Vi smulade kladdkaka och busade med hennes lillebror och tittade på teve. Men lite gjort blev det faktiskt. Vi har skrivit ihop en NY meny, eftersom någon slarvade bort den gamla. Det var faktiskt inte jag! Utan någon som börjar på I. Hursomhelst, det var mysigt! Lite snack hit&dit. Jag visade dem min favoritbloggare just nu, en störtskön kille som verkar ta livet med en klackspark.
Sedan åkte jag hem. Jag lyssnar på klassisk musik till musikprovet och ska väl snart äta lite och sedan göra i ordning mig och sova.
Jag tog ögondroppar förut, inte så mycket, men lite grann. Och det sved inte ett dugg!
Men jag är rätt grinig och sur just nu för jag är så jäkla trött. Sov lite drygt sex timmar inatt, alldeles för lite. Skärpning inatt! Dessutom har jag spänningshuvudvärk. Nej, nu vill sminket bort och nattkrämen på! Så enkelt är det. Ska smörja in ögonen ordentligt med min fantastiska ögongel från CCS.

Hört om vad som hänt i västra Tyskland? Om barnen som hittade tre döda spädbarn i sin frys? Usch! Så jävla äckligt! Jag förstår inte hur folk kan bete sig sådär!! Det går utanför mitt förstånd. Det är så mycket hemskheter hela tiden i världen. Jag tycker att alla nyhetssändningar borde ta upp något positivt. Snart kommer alla att förlora hoppet om den här världen tutalt (som Bill eller Bull säger). Jag hoppas i alla fall på att världen gör en ändring och blir lite bättre.

Men nu väntar ett glas oboy och en liten smörgås. Eller kanske en tallrik med den delikata yoghurten från yoggi med smaken blåbär/banan/vanilj! Gudomligt god! En liten varning till alla yoggiälskare! Läs alltid innehållsförteckningen innan ni köper yoghurten, vissa sorter innehåller sucralose!

Slurred Radio - The number one station! =)

Inga kommentarer: