söndag, maj 4

Smidigt

Äntligen har jag på något sätt fått tillbaka alla knappar för att skapa ett inlägg. De har varit borta ett tag. Men nu kan jag alltså ändra storlek på texten, ändra teckensnitt och lägga till färger och placera texten lite var jag vill över hela inlägget. Härligt!
Ja, jag drar undan gardinen och kastar ett öga utanför fönstret, en gnutta sol och blåsigt. Mammi och jag ska alldeles strax ut på en promenad. Hon ska bara prata färdigt med E först. Det kan ta sin lilla tid. De verkar ha mycket att säga varandra, inte något intressant direkt.
Hittills idag har jag inte direkt gjort något. Pratat med diverse människor i telefonen och käkat frukost. Jag har också tagit båda mina mediciner, dukig som jag är. Just nu får jag lite bilder av EB. Det krånglade lite först, men vi hittade en lösning. Smidigt!
Nej nu väntar våren på mig!

Inga kommentarer: