måndag, maj 26

Dagens uppgifter

Jag är allvarligt talat kär i Boaz Mauda, han som tävlade för Israel i Eurovision. Jag börjar nästan gråta när jag lyssnar på låten. Eftersom jag inte riktigt vet vad den handlar om, får man ju använda fantasin. Skulle han stå och knacka på min dörr skulle jag verkligen bjuda in honom och Gudarna ska veta att det är inte många som hade blivit insläppta i mitt hus inte.

En annan eurovisionfavorit är Armeniens bidrag.
http://www.youtube.com/watch?v=e4n7n__vUIA
Jag blir så jäkla danssugen när jag hör den låten! Det är nästan en omöjlighet att sitta still. Fast överhuvudtaget tycker jag att musik inte ska sittas still till. Musik ska kännas och upplevas.

Dagens uppgifter är att klara av skoldagen, dammsuga rummet och höra av mig till A. Det är ju inte alltför ansträngande, så det borde jag ju fixa. Men nu har jag lite att pyssla med! =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: