onsdag, maj 14

Det mesta snöar bort

Det snöar idag! Sicken trevlig överraskning jag fick när jag klev upp imorse. Men trots det förskräckliga vädret lyssnar jag på Gyllene Tider. Sommartider var den första låten jag spelade idag! Japp, väderGudarna måste hånas lite idag. För man släpper fan inte ner snö i mitten av maj. Någon måtta får det ju faktiskt vara! Jag menar, vi måste ju också få bli bruna och vältra oss i ljuvlig sol. Eller?? Detta kanske är straffet för att vi bor i norra delen av Sverige.

I alla fall. 14 maj är det idag och två stycken i mitt liv fyller år idag. Dels är den ena kusinen som blir 18 år. ETT JÄKLIGT STORT GRATTIS TILL HENNE =) Och den andra är en tjej i stan som blir 17 år =) ETT LIKA STORT GRATTIS TILL HENNE =) Hoppas att båda två får fantastiska födelsedagar på alla sätt som det bara går. Och att jag är bjuden på tårtkalas både hit&dit =)

Summer, here I come.... nån gång.

Inga kommentarer: