tisdag, maj 13

Så det så

Imorgon är det alltså premiär på musikalen. Och av någon helt konstig anledning så råkade jag dra på mig en solosång. Alltså, det är inte min grej att ställa mig uppför en massa folk och bara sjunga. Jag är inte den typen, för jag har nämligen aldrig fått en sångröst. Så vi får se hur det går, tänker dock ta i så mycket jag kan. För ska det va så ska det, inte sant? Känns bättre att verkligen göra något av det hela istället för att stå där och mesa lite grann. Så vi får väl se =) Syrrorna tror ju på mig, men det gör de ju alltid! Så var ju inget nytt direkt. Jag skulle kunna säga "nu flyger jag till månen med egna vingar" och deras svar skulle i princip vara "okej, ha det så kul! ses senare". Liksom, inga invändningar mot att jag inte skulle fixa det. Men det är rätt härligt med deras peppning också. Kul att E i alla fall kan vara med och titta. Även om S inte är närvarande. I alla fall, vi får se hur det går helt enkelt. Men det får banne mig gå bra! Idag på generalrepetionen blev det lite småmissar här&där. Men det ska nog gå bra imorgon =) Jag hoppas verkligen det! Har ju två föreställningar imorgon och för skolan på torsdag. Det känns värst inför skolan. Men vi kom på att skulle vi göra bort oss totalt är det ungefär en månad kvar av terminen och sedan flyttar ju jag och behöver aldrig mera träffa dem. Men jag bryr mig inte ifall ingen direkt jublar över min solosång, jag vet ju att jag inte har någon sångröst. Tycker bara att det vore taskigt av alla de som säger en massa skit i såna fall. För lite mod krävs det faktiskt att sjunga inför hela skolan ändå. Men jag tror på musikalgruppen =) Imorgon ska vi vara grymma och bäst!

SÅ DET SÅ!

Inga kommentarer: