lördag, maj 3

Aoutsch

Mina ögon kliar fortfarande. What? Varför? Jag undviker hundarna så gott det går i alla fall och fortsätter med mina tabletter. Mamma tycker att jag är töntig för att jag vägrar att ta ögondroppar. Men hon får väl tycka det då, så länge jag slipper! Jag gav henne axelmassage förut, det kunde ha varit snällt av mig, om det inte var för att jag tog i så att hon fick ont. Men det behövdes ju!

Hamsterpaj är en rolig sida! Folk där skriver så sjuka saker. På den sidan är de mycket öppnare än på någon annan. Ovanligt desperata och kåta också. Men om man är deppig och vill bli lite gladare, då är det verkligen rätt ställe! Det är då säkert =) Jag gillar deras Gissa Åldern, boring som jag är.

Just nu kikar jag på mammas kusin hemsida som han har ihop med sin flickvän/sambo. De är väldigt passande, de är lika som fan och väldigt söta ihop. Båda är två energiknippen. Kikar på bilder från deras senaste semester. Det är väldigt sött att de fungerar så bra ihop, trots att åldersskillnaden är ganska stor, det skiljer ungefär åtta år eller något sånt där mellan dem. Men det verkar inte störa dem så värst mycket. Ja, härligt att se att det rullar på för dem =) De är faktiskt förlovade också! Så kanske bröllop inom kort? Hoppas på det! Det vore sjukt mysigt att få gå på bröllop snart. Bröllop är något av det bästa man kan gå på. Så länge det inte är ens eget ;).

Natti!

Inga kommentarer: