söndag, maj 11

On and on and on


Min pappa är konstig. Jag har vetat det länge, men fick liksom bevis alldeles nyss när han ropade på mig från nedervåningen.
"S, jag åker iväg en liten stund och tittar efter älg."

Ah, men det kändes ju som en normal sak att göra. Eller så inte. Jag menar, skulle jag råka bli världens konstigaste människa så har jag ju en hel del att brås på. Det vore ju nästan konstigt om jag INTE blev en helt onormal människa som har jätteointressanta intressen.
Egentligen borde jag ju skaffa mig en udda hobby för att föra traditionen vidare liksom.

Det har varit fullt upp idag. Först pluggade jag utav bara helvete och sedan lekte jag med T. Vi lekte vid bäcken och sedan med barbies och ponniesar. Jag hittade mina Fashion Pollys också. Om en vecka ska vi två leka igen =)
Och imorgon kommer E, jag är sjungande glad! Dessutom finns det nån som är rolig, till snudden på speciell. Men bakom solen döljer sig alltid regn.

Inga kommentarer: