onsdag, maj 14

Mayan Mystica

Nu har vi spelat musikalen för de flesta lärarna och för föräldrarna. Det gick faktiskt väldigt bra! Jag är enormt stolt över hela musikalgruppen =) Fast det känns rätt trist att detta snart är över =/ Efter föreställningen fick vi alla blommor och jag fick en stor bukett av mamma, pappa och E. Väldigt sött av dem! Sedan åkte vi och de köpte pizza. Själv fick jag en glass, för ovanlighetens skull tog jag Mayan Mystica.
Jag har fortfarande ingen lust direkt att stå och sjunga inför hela högstadiet. Själva spelandet går rätt bra. Skit samma om det blir någon liten miss här och där. Vi slutar ju ändå om knappt en månad =)

Just idag har jag inte så mycket vettigt att säga. Snön är redan bort, tack och lov för det. Och om bara någon minut ska jag krypa i säng och sova gott.

Sov gott Svergie!

Inga kommentarer: