lördag, maj 31

Rabarber

Oh boy vad jag har drömt konstigt inatt alltså! Mamma och pappa bara skrattade åt mig när jag kom ner imorse och berättade jag drömt. Det var liksom allt på en gång och jag var här och jag var där. Det vimlade av människor, händelser och intryck. Ett gigantiskt stort rosa afro fanns med bland annat. Bara för att ha nämnt något! Men tro mig, det var inte det värsta i den milslånga drömmen. Det blev pizza till frukost. Jag vet, jag slarvar, men ibland blir det bara så. Men annars sköter jag mig väldigt bra faktiskt. Man måste ju faktiskt käka ibland. Riight?

I alla fall, vädret är fint, dock lite för blåsigt för att det enligt mig ska vara perfekt. Men det är alltid blåsigt här så det handlar mest om att gilla läget. Jag ska ut och hjälpa till med vad de nu behöver hjälp med. Förhoppningsvis ingår det att köra fyrhjuling. Vi ska väl göra en grill också antar jag. Så det finns lite att pyssla med. Dessutom ska jag baka någon sorts kaka till mig också för mamma bakar en med gluten i åt de andra. Till lunch får vi nog rabarbersoppa. Jag vet någon som älskar mammas rabarbersoppa. Men jag säger inte vem!

Föresten så kom min pappa tvåa på hela havet stormar igår. Och jag vet att jag var lite av en bitch igår mot slutet, grinig och sur. Men alla verkade mer intresserade av att de skulle ha roligt än barnen på discot. Mina fötter värker idag. Men det kanske det är värt? Fast så mycket mer klirr i kassan blev det ju inte direkt. Cirka 63 spänn var. Men vi gav kanske några ungar ett minne? Nykära människor lever inte i verkligheten, så mycket kan jag konstatera. Föresten är det en liten kille i ettan eller något sånt där som har fått för sig att jag är kär i honom. Det var nog bland det roligaste i alla fall ;)

Nu ska jag dra på mig mina kära flipflops och glassa runt ute =) Det blir nog jag som är arbetsledare!

Inga kommentarer: