fredag, maj 9

Hallonglass

Nu har jag satt i gång med det stora projektet att flytta över en enorm mängd bilder, lätt över 2000 till cd-skivor. Jag ska nog ta och gå igenom dem också innan de förs över. För visst, det ryms mycket på en cd-skiva. Men det är förbaskat onödigt att spara på en massa hemska bilder som ingen har någon glädje av. Tycker jag i alla fall. Lite svårt att placera dem, jag vill ha ett bra systematiskt system, men tror inte att det kommer att gå så bra. Jag vill ha det i ordning, men jag är inte så bra på att skapa denna ordning. Förhoppningsvis blir allt bra, jag ska skriva på sedan och märka cd-skivorna så att jag vet vad som ligger på vilken.

Förut låg jag i solstolen en stund. Fast stundvis blåste det rätt kallt. Lyssnade på If you're not the one. En himla härlig låt, väldigt lugn och mysig. För tillfället lyssnar jag på Def Leppard och precis för stunden spelas Love bites. Det är utan tvekan en av de bästa låtarna som gjorts!
Jag satt ute och åt också och sedan avnjöt mamma och jag hallonglass med chokladkross. Delicious!
Imorgon kommer min syster, dock får jag inte träffa henne förrän på måndag. Hon och mamma sticker ju upp till Umeå redan imorgon bitti och lyssnar på en man som talar med hästar. Det låter jäkligt intressant faktiskt! Synd bara att jag inte träffar henne innan. Men istället blir det lite filmtajm hemma hos mig imorgon.

Sicken tid bilderna tar!! =)

Ett totalt onödigt inlägg för att jag kände för det :)

Inga kommentarer: