fredag, maj 30

The rumor has gone

Idag har jag varit väldigt osocial här i bloggen. Utav en mycket enkel anledning, jag kom hem ganska nyligen faktiskt. Först var det skola, som var sisådär. Vi hade två prov, samt våran sista lektion i matte i grundskolan och även sista lektionen i hkk i grundskolan. Föresten var det sista läspasset också. Det har varit otroligt varmt idag och väldigt kvavt. Vi har spekulerat om åska, men hittills har den inte dykt upp.
Sedan stannade ett gäng kvar på skolan och började ordna inför discot. Och så stack vi ner på pizzerian och köpte pizza. Klubbor fick vi också, det var lyxigt! Eller ja, alla utom I och R stack ner. För de skulle tydligen ha annat fuffens för sig ;). Jag skvallrar inte! Men ryktet säger att någon fick sig nått(??).
Ah, det hände mycket på kvällen. Så det går inte att sammanfatta. Jag fick mig en ros i alla fall. Det var några stycken kvar, och A hade en som jag fick. Men ingen behöver oroa sig, det fanns en till som han kunde ta.

Jag är för trött och seg för att skriva något kul! Återkom imorgon, så är humöret förhoppningsvis lite piggare!

Inga kommentarer: