torsdag, maj 29

Nostalgitripp

Senare idag, eftermiddag/kväll, så kommer jag att skriva om två roliga nyheter som gick att läsa i gårdagens expressen! Och det var faktiskt såna grejer som man kan skratta åt. Men jag hinner inte det nu, tänkte bara bjuda på ett smakprov på vad som komma skall =)

Jag ska strax iväg till skolan, som vanligt. Idag har jag dock lite ont i magen och sned bena för jag vaknade med håret så. Eftersom vi ändå har fys nu på morgonen kan det lika gärna få se ut som det gör. Men om jag ska simma eller ut och springa är något jag ännu inte vet. Men både och blir bra. Jag har slem i halsen och kan inte hitta mitt ventoline, så är väl inte riktigt på topp. Men jag har tagit diverse mediciner så ganska bra ska nog saker och ting funka.
Just nu lyssnar jag på Gasolina med Daddy Yankee.
http://www.youtube.com/watch?v=NO7AW5QoQq0
Video är verkligen inte i värdsklass! Men jag gillar den låten, a lot. Får mig att tänka på dansveckan med MB i Skövde. Vi höll till på Arenan. Där vi även har uppträtt en gång. Åh, nostalgi. Varför skulle jag börja tänka på detta nu? Som jag saknar den tiden, tänk om våran dansgrupp fortfarande varit kvar. Med MB blev det alltid en massa uppträdande och annat kul.

Jag har inte tid för en nostalgitripp. Måste göra klart nu. Men förbered er på två spännande nyheter i eftermiddag alltså =)

Inga kommentarer: