tisdag, maj 20

Livsfilosfi

Jag ber en stilla bön om att cykeln inte ska ha punka när jag kommer hem. Bara för det lär ju cykeln ha det bara för att jävlas. Men jag hoppas =)
Nu ska jag snart iväg till skolan. Vädret är trist, men förhoppningsvis har vi kul idag i skolan. Jag har på mig mina röda tights! De gillar jag! =)

Jag kom åter igen att tänka på att det ser ut som att det saknas en bit av min ena framtand. Eftersom jag inte kan minnas att det sett ut på något annat sätt är det nog bara ett fel i konstruktionen. Men det är en rätt tröstande tanke tycker jag att har man inget skönhetsfel så har man alldeles säkert ett fel i personligheten. Det ger en perspektiv på livet. Föresten kom jag på lite livsfilosofier imorse.

Sannas livfilosofier:
1. Det finns alltid ett äpple kvar i botten av fruktskålen som ingen vill ha.
2. Om man går ut när det regnar så blir man blöt.


Det var allt för stunden. Som sagt, nu väntar skolan på mig =) Men först, lite lek med parfymflaskan!

Inga kommentarer: