torsdag, maj 22

De ljuger

Idag efter skolan ska jag till M och sova över där. Det känns toppen! Jag har inte träffat henne på ett litet tag nu. Inte sedan runt påsk tror jag att det blir. Så det känns jätteskönt att få träffa henne nu. Antagligen träffar jag henne i helgen tillsammans med MA också. Dubbelt upp!
Regnet öser ner. Vi börjar skoldagen med fys, jag är inte laddad för jag har ont i lungorna och har haft det ända sedan jag klev upp. Lite slarv med medicinen igår, men jag går på dubbel dos nu, så jag tycker inte att det borde påverka ändå. Ah, jag ska ta det rätt lugnt ifall. Drömde väldigt mycket inatt och en del konstigt. Jag badade i vit klänning och dansade med T och träffade en av mina nya lärare. Jag tänker inte berätta av han sa, men det var positivt. Mycket positivt! =)

De säger de bästa är tagna, men de ljuger, de ljuger,
för vi finns ju kvar.

Inga kommentarer: