måndag, juni 30

Here I come =)

JAG ÄR INTAGEN! OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG OCH GLAD ÖVER DETTA! S ringde och sa att intagningsbeskedet hade kommit. Jag blev glad, äntligen skulle jag få resultat. Precis innan jag skulle öppna det kände jag ett fladder av oro i magen. Tänk om jag inte hade kommit in. Visst, då hade det förmodligen blivit samhäll/språk, inte dumt det heller. Men Estet/Dans, det kändes så spikat på något sätt att jag skulle gå där. Fast det finns stunder då jag önskar att jag kanske hade satsat på Stockholm, men det blir bra ändå. Det kommer att bli toppen i Skara! Det vet jag. Det känns skönt att jag var långt över den lägsta intagningspoängen.

Idag var jag och KF i stan. Jag har verkligen fyndat! Ett par gröna byxor, pastellgrön/mintgrön ungefär som egentligen kostar 249 var på rea och kostade 99 kr. En träningst-shirt för 49 kr, det finns en historia kring den, men jag orkar inte dra den nu och jag har inte tid heller. Två par linnen, men KF ska nog ha det ena, ett svart och ett vitt för 99 kr. Allt detta inne på Stadium. Och inne på H&M hittade jag ett par knallrosa träningstights för 49,50 kr. Visst, jag är inget fan av rosa, men ibland kan det väl vara kul att leka barbie antar jag. Dessutom var de snuskigt billiga och hur sköna som helst. Tillsammans med en stor svart t-shirt, i storlek XL så blir det den perfekta träningsoutfiten.

ESDN SKARA, HERE I COME! =)

Inga kommentarer: