tisdag, juni 10

Tightings

Jag har provat två par av mina nya tights/leggings. Jag vet inte riktigt skillnaden på tights och leggings. Så spela roll, tightings kallar jag dem väl då för säkerhetsskull! I alla fall, jag har inte provat de svarta än, men jag har provat de gula, knallgula är de, tänk kanariefågel liksom, och så har jag provat de bruna också. Jag gillar verkligen de bruna, asläcker färg. De svarta och de bruna kommer från Lindex, liksom mina röda och jag gillar verkligen Lindex tightings, jätteskönt material och de är superbekväma och fina! De gula köpte jag på Pepper och de är också jättesköna, läcker färg! Lite genomskinliga är dem, men det gör ingenting, snyggt med svart eller vitt till. Helst svart.

I alla fall, jag är fortfarande för trött för att skriva om klassresan. Kul hade jag i alla fall och om allt går planenligt åker jag till Stockholm på måndag. Bara över dagen, för pappa ska dit. Det är inte hundra än att jag får följa med, men jag hoppas på det! Det skulle vara så himla kul!!!!! =) Även om Stockholm aldrig slår Göteborg. Stockholmare är sega och för det mesta otrevliga, det första har bevisats nu också!

Och nu kom en intressant person in på msn. Jag måste vara social en stund där innan jag borstar tänderna. Puss och kram!

Inga kommentarer: