onsdag, juni 25

Fudge Duo

Just nu sitter jag och dricker vatten ur ett reklamglas från coca-cola med sugrör. Sugröret är ganska fräsigt faktiskt. Det är genomskinligt med vridna svarta och gråa sträck runt. Extra snyggt blir det när det matchas med antingen ett helsvart sugrör eller ett grått sugrör alternativt silvrigt. Och det finns både och i våran enorma samling med sugrör som jag misstänker att jag har prackat på familjen. Men det kändes lite väl överdrivet faktiskt. Sugrör är verkligen en härlig uppfinning! Vill ni veta vad som också är en himla bra uppfinning?
FUDGE DUO!
Tänk dig själv, du står där vid godishyllorna. Hmm, ska du ta vanlig fudge eller chokladfudge och vilken ska du ta mest av, eller ska du bara ta en sort? Ja, ni vet alla de där funderingarna som ploppar upp när det gäller fudge. Nu behöver du inte fundera längre! För istället krafsar du åt dig Fudge Duo och får både och, lika många och det blir dubbel njutning. Inser ni hur bra detta är???
En till sjukt bra uppfinning är GBs glass med smaken oboy. Dock är jag inte hundra på att den finns kvar fortfarande, men det var också en toppensmart grej! Liksom, smaksätta en glass med en av världens bästa drycker. Ja, de borde nobelpris!

Det finns fler bra uppfinningar och hade jag haft aktiva läsare hade jag bett dem att tipsa om fler bra uppfinningar. Men jag saknar sådana. ;) Ni kan ju alltid förvåna mig!

Inga kommentarer: