onsdag, juni 18

Ska det vara så ska det

Det är konstigt det här med fotboll. Att helt plötsligt tror alla att de vet vad de snackar om och de sitter och skriker och gormar om hur spelarna borde ha gjort istället och hur de ska göra. De som skriker och gormar skulle aldrig i hela sitt liv kunna göra det bättre, för då hade de ju inte suttit där de sitter. Fast jag klandrar inte dem som skriker. När jag orkar titta med engagemang så skriker jag också och ni ska veta att det är ett bra sätt att få ut aggressioner på. Jag är inte nödvändigtvis förbannad, mest är jag nog uppspelt! Och jag tycker att svenskarna sköter sig bra, man kan inte alltid vara på topp! Det vet ju alla. Ibland går det helt enkelt inte. Och jag hade aldrig kunnat göra det bättre för jag har inte bollsinne för fem öre! Men som sagt, jag skulle aldrig låta ett tillfälle att skrika bara simma iväg. Det gäller att ta vara på tillfällena! =)

Jag kom på förut, eller ja, jag har tänkt på det många gånger. Jag är en ganska jobbig person, alltså omständig. Som ganska sällan har full kontroll över hur jag känner. Jag kan vara riktigt elak också och för det mesta är jag artigt snäll. Jag är glad över att jag är jag på det sättet att genom att jag är jag så kan jag aldrig bli kär i mig. Det blev en invecklad mening, men jag hoppas att poängen når ut. Som sagt, jag skulle aldrig vilja bli kär i mig. Men vilket jag alltid sagt, jag har en skiftande personligheten och det är bara när den sämre halvan visar sig som man ska vakta sin näsa. Annars kan jag ibland vara en ganska snäll och sympatisk liten flicka, men den sidan döljer jag så gott det går. =)

Föresten har jag tydligen en dans klar på fredag. L har tydligen lovat mig en fick jag veta nu av SM och tydligen skulle han raka sig också. Ja, ska det vara så ska det. Annars vill i alla fall inte jag ha det.

Inga kommentarer: