fredag, juni 6

Göteborg, Here i come!

Göteborg ikväll och jag är laddad till tänderna. Från fötterna upp till tänderna alltså. Resten är egentligen också laddat. Så jag är väl laddad från topp till tå då, om rätt ska vara rätt. Dan har varit seg, en evighetslång längtan. Jag har försökt slå ihjäl tiden med en lång dusch i kallt vatten, tvättat håret jättenoga, scrubat armar och ben, rakat benen, smörjt in benen minst tjugoåttatusen gånger och cyklat bort till P. P är en sötnos =)
Jag och Mamma åkte till Persåsen och köpte två saker. Mer säger jag inte ifall, personerna det gäller läser. Jag är inte säker på att de gör det, men bäst att ta det säkra före det osäkra. Och jag har packat klart och faktiskt lyckats begränsa mig väldigt bra!
Dessutom har jag smsat med syrrorna och fått ett tjusigt kort på en av toplessbrudarna. I toplessgänget med namnet Toplessbrudarna ingår jag, syrrorna, F och K. Sedan sommaren 2005. Det är minsann inget dåligt gäng! Tvärtom, det är ett kvalitetsgäng utan dess like. Tillsammans kan det bli rätt spårat.

Nu har jag precis käkat grillat älgkött (fördel med en jägare i huset) och ätit potatissallad från Ope med äpple i. Jag är proppmätt! Om en och enhalvtimme kommer V hit och vi drar och hämtar T och sedan in till stan för att möta upp resten av 9a. Allt är klart nu! =)

Inga kommentarer: