söndag, juni 1

Odiskutabla sanningar

Jag har bytt klänning till skolavslutningen. Jag tyckte inte att den modellen passade mig så bra. Som tur är har vi lite olika mönster här hemma att välja på. Och min mamma är en ängel! =)
Jag lyssnar på Michael Bolton och tycker att hans ord säger så mycket. Och jag vet att jag upplevde några ögonblick av medvetenhet förut. För jag lyssnade till vinden, jag upplevde utan att tänka.

Odiskutabla sanningar:

  • De godaste påläggen är Onsalakorv eller simpla gurkskivor, ganska tunna.
  • Violpistoler och choklad är livsviktigt
  • Karin Boye är ett geni
  • Gult är den finaste färgen som finns
  • Spanska är det bästa språket
  • Spanien är det härligaste landet
  • Kramar är väldigt mysiga
  • Saft är godast när den är hemmagjord
  • Parfym gör folk glada
  • Musik är näring för själen

Nu har jag återigen bytt mönster och nu ska jag snart käka.

Inga kommentarer: