lördag, juni 14

N Ö R D

E och jag har börjat packa ner lite små saker redan. Fast det är lite drygt två månader kvar tills jag flyttar ner. Men det är alltid bra att vara ute i god tid, sa mannen som stod och väntade på bussen i en halvtimma. Fast det är lite svårt att packa ner saker långt innan också. Men vi tog lite prydnadssaker, några tavlor och sådär. Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har pratat i telefon med AN, varit och handlat och slappat. Jag ska ringa pappa snart och höra om han fick tag i en dator. Jag håller tummarna för det! I så fall får jag antingen den sent ikväll eller imorgon. Men det visar sig, annars kanske jag kan införskaffa mig en nu i veckan. Pengarna finns ju.
Jag har lessnat lite på Bli av med din oro, för jag orkar inte skapa en egen orosprofil. Så istället har jag börjat lite smått med Garp och hans värld. Det är bara en helt vanlig bok, ingen djup bok som ska behandla det ena eller det andra. Utan bara en skönlitterär bok att fördriva tiden med. I brist på bättre saker att göra. Ikväll ska jag och E ha ett hemmaspa, det piggar alltid upp. Jag behöver fila mina fötter. Dessutom tänker jag nog titta på Sverige-Spanien också. De kan nog behöva mitt stöd! Mammi har köpt supporterchips till fotbollskalaset också. Hon är en N Ö R D!

Inga kommentarer: