torsdag, juni 5

Morgonpladder

Usch. Det känns som att mitt högra öga är fyllt med grus. Och jag är verkligen inte laddad för ett coopertest! Ikväll bär det i alla fall in till stan. Tyvärr kan jag inte stanna där över natten, för det går ju inga bussar ut hit på nationaldagen. Men det kan ju vara skönt att sova i sin egen säng också, för nästa gång jag sover i den blir på tisdag kväll. Och det är ganska avlägset faktiskt. Först ska 9a rocka loss i Göteborg!
Jag började att packa i tisdags, men en del har redan blivit uppackat. Imorgon ska jag göra klart allt det där, när det går att packa ner alla vardagliga ting, så som tandborste och dylikt.

Och jag hade velat åka till Mellerud över midsommar. Men just nu verkar det som att det inte blir av. Ah, vi får se! Trots att det skulle vara en massa norrmän där som snackar så att man inte fattar ett skvatt hade det varit kul. För MB är ju där!

Föresten är min kjol till skolavslutningen klar. Nu behöver jag bara hitta någonting till. Ska kika lite i Göteborg och se om jag hittar något där. Vilket jag förhoppningsvis gör. Annars blir det in till stan på tisdag/torsdag och leta igenom hela stan. Något måste jag ju ha! Jag ska alldeles strax gå ut och sätta mig i solen. Mitt hår är nytvättat, fastän jag hade sparat sömnminuter på att tvätta det efter fyspasset. Men jag kände för att ha nytvättat hår nu. Det muntrar upp faktiskt =)

Ha en bra dag/kväll/natt =)

Inga kommentarer: