onsdag, juni 4

Dopp

Kvällen var helt klart bättre än förväntat! Lite trassel hit och dit. Men kul var det och skratt blev det. Ett par bestick fick bada och har ännu inte tagits upp. I:s boll var överallt och ingenstans och fick sig åtskilliga dopp. Det var puckon som badade och någon som gjorde det ganska så ofrivilligt, med kläderna på! Som sagt, det finns massor av detaljer att nämna. Men jag har inte riktigt orken för det just nu. Jag ska snart packa klart inför imorgon, då jag drar in till stan efter skolan för att umgås med M&M. =)

Men en sak om kvällen kan jag dock säga. P sa på frågestunden idag att tjejer får vara hur kinky som helst. Så jag plockade fram lite grann av min kinky sida ikväll. Mer säger jag inte. Nu är mina läppar förseglade och folk kan sitta och undra över vad jag menar ;)

Natti!

Inga kommentarer: