fredag, juni 13

Skiljas åt

Ikväll blir det grillning med en del nior. Vi får se hur många vi blir, men jag tror att det kan bli riktigt mysigt. Synd att vi inte får lite solsken bara. Det är mulet och ibland regnar det. Men det blir vad man gör det till och det finns inte dåligt väder bara dåliga kläder.
Idag kom min check också. Läskigt, men snart är en bärbar dator min om allt går enligt planerna. I alla fall, här kommer en bild på min klass, som nu skiljs åt. Jag önskar alla ett toppenliv och jag hoppas att jag kommer att träffa alla igen! Nu när man ska splittras inser man hur bra alla är. Precis som det brukar vara. Det är synd att man aldrig ska lära sig att uppskatta saker i tid. Men man inser inte vad man har förrän det är borta.



Jag är 2% invalid. Det kändes... härligt....
Nu blickar vi framåt. Jag hoppas att alla kommer in på det de vill! Och Skara, Here I come =)

Livet är en fest och du är inte bjuden

Inga kommentarer: