fredag, juni 13

Grattis nior

Nu är jag fri! Jag har gått ut grundskolan nu och jag fick jättebra betyg. Jag är verkligen helnöjd! De var mycket bättre än förväntat och det blev ungefär 50 poäng mer än vad jag trodde att det skulle bli. Så det känns kanon! E hade den briljanta idén att trä 20 klubbor på olika snören som hon hängde på mig och jag fick två påsar tuggummi av M. Plus en massa rosor, fina kort och ett asballt citat av I! Det var lite jobbigt på sina ställen. Numera tillhör inte jag någon klass. Fast till hösten är jag liksom en i en grupp igen.
Jag har fått pengar här hemma också, ett armband och en glasgrej. Vi har käkat tårta och ikväll ska vi grilla. Exakt vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, det får dagen utvisa. PE smsade precis och han är i alla fall sugen på att hitta på något. Lösa planer finns det gott om, vi får se om någon går i land. En hemmakväll med E och mammi är inte heller så dumt om det är vad som blir. Vi har ju frysen full med glass!
Bilder från idag kommer senare!

Om två månader bor jag i Skara, ihop med E. Skara, jag gillar tanken. Där finns Bert Karlsson, Julahuset och mycket mycket annat! Nu diggar jag och E dirty dancing soundtracket. Vi ska väl hitta på något snart.

GRATTIS ALLA SKÖNA NIOR! =)

1 kommentar:

Sofiie* sa...

Grattis, Grattis! :D Känns det bra att sluta nian då? Eller är det mest sorgligt?