lördag, juni 14

Bara för att

Nu sitter jag vid min nya dator. Jag gillar den, otroligt mycket! Den är inte gul och ännu innehåller den inte word. Men jag är stormförtjust ändå! Jag är visserligen väldigt trött, så jag ska sova snart. Men jag var tvungen att älska min dator lite först. Bild på den kommer, var så säkra! Imorgon tänker jag utforska dess möjligheter och kanske föra över lite kort m.m. Jag måste lägga in musik också, för just nu finns det ingenting på den. Ingenting som är personligt för mig. Och det måste jag ju ha på den.

Det här var ett totalt onödigt inlägg, bara för att ha gjort ett liksom. Kvällen har bestått av en promenad, av ett telefonsamtal, lite sms och kanelbullsdoft. Tyvärr får jag inte smaka på bullarna, men lika glad för det är jag! Pappa hade med sig 45 st hem, de har lite att bita i. Nu la Saiva sitt huvud i mitt knä. Jag kanske måste gosa en stund med henne innan jag går och lägger mig. E sover nog nästan redan. Jag får gå och ta reda på det!

Ciao!

Inga kommentarer: