måndag, juni 2

Usla pilar

Usch, jag fick panik imorse! Sally var helt död, det gick inte alls att få igång henne. Så jag fruktade det värsta, men en liten gnutta hopp lyste inom mig. Som tur var behövde hon bara laddas. Så när Sally laddat klart kör vi på som vanligt =) Jag hade inte orkat med att behöva köpa en fjärde mp3! Speciellt som Sally är väldigt ny! Jag tror att jag fick henne vecka 18. Vilket betyder lite mer än en månad.

I alla fall, om två timmar ska jag på fotbollsmatch. Personligen ska jag inte spela utan bara titta på. Det var F som frågade om jag ville följa med, och naturligtvis. Lite synd dock att jag missar en fisketur med pappa. Det hade varit väldigt mysigt det också. Men en annan gång då, I guess.
Om jag har planer för veckan, det kan ni ge er på! På torsdagen ska jag till stan med M&M och på fredagen blir det ju Göteborg! På onsdag är det grillkväll med nian, lärare och föräldrar. Och så är det en människa jag vill hinna träffa innan jag åker iväg till Göteborg. Hoppas att det blir som jag vill. Just nu verkar det bara som att det är fredag som är ledig. På förmiddagen då förstås.

Det är kanonväder ute! Så det är bäst att jag går ut och solar och läser.

Usla pilar! De träffar ju knappt tavlan =)

Inga kommentarer: