onsdag, juni 11

Attjo

Det är mulet här. Snart ska jag börja testa kläder inför ikväll. Jag vet inte längre om jag vill ha klänning, vi får se vad det blir. Jag är olidligt trött och det blir inget Stockholm på måndag, biljetterna är dåliga och svinigt dyra. Jag sitter och tittar lite på bärbara datorer, finns dock inte så många. Ingen som verkligen tilltalar mig. Just för stunden. Eller en fanns det som verkade lite intressant, den var väldigt liten också och det är ju smidigt. Ah, vi får se, jag ska kika vidare för att hitta den perfekta till ett billigt pris.

Alltså, jag är för trött för att skriva bra, kul och intressant. Men snart är det sommarlov, imorgon är sista dagen och sedan på fredag sjunger vi i kyrkan och delar ut blommor. E kommer på torsdag också, hon ska få äran att klippa mig. Jag ska försöka att vila ut snart och bli roligare. Men ikväll ska jag på middag. Alla nior i kommunen ska käka ihop. Det känns väldigt meningslöst, jag känner knappt några från andra skolor. En sak blir roligt, 9As uppträdande! Jag får nog ta med kameran och be mamma filma kanske.
Bäst att sätta fart nu! VB kommer om lite mer än en timma, ungefär 1½ =)

Inga kommentarer: