tisdag, juni 17

Magnum White

Jag har fixat word nu, det räcker i 60 dagar. Men det är en start i alla fall. Så nu har jag suttit ute och skrivit i en timma. Ja, jag sitter fortfarande ute. Det blåser lite kallt, men det är ändå varmt. Jag har inte käkat frukost än, men jag klev upp strax efter halvåtta. Då ville hundarna ut. Det är skönt att kliva upp ganska tidigt. Dagen ligger framför en. Snart ska jag käka något och sedan sätta mig tillbakalutad i en skön solstol och läsa vidare i Hatets Barn. Ibland blir jag lite frustrerad över att det inte blir som jag själv vill, å andra sidan blir det mer action för jag hade nog valt en trevligare väg. Den är fängslande. Jag har läst 200 sidor, men är långt ifrån halvvägs. Vilken tur! Mycket läsning kvar.
Och nu i förmiddagens värme känner jag ett sug efter en Mayan Mystica. Jag är helt fast i den glassen, den smakar så jäkla gott! Det är nog den bästa glassen någonsin. Fast det ska erkännas att jag saknar Magnum White. Åh, vit choklad är svårslaget.

Jag har inte så mycket att skriva om. Det finns flera timmar på det här dygnet som ska utforskas och det gäller att utnyttja dem. Jag ska snart sätta datan på laddning igen medan jag läser och antagligen kommer jag att plåga S på alla sätt jag kan. Det är nödvändigt!
Ha en bra dag! Och lev livet fullt ut =)

Inga kommentarer: