fredag, juni 27

8 mile

Idag dök KF upp! Jag och pappa hämtade henne på stationen imorse efter att ha suttit och sjungt och lekt musikaliska i bilen. Vi gled till Mc'Donalds och käkade en oplanerad frukost där. Det brukar bli så med pappa. Han gillar frukost på Mc'Donalds. Sedan åkte vi hem. Jag och KF kikade på 8 mile, jag sov mest hela filmen, hon städade lite och så spelade vi badminton och beach boll. Vi har även käkat massa rostat bröd och gått upp på berget och sedan låg vi och glassade i solen. E dök upp efter att ha slitit på jobbet. Nu är E ute och rider och KF cyklar med bredvid.
Ikväll ska vi äta godis och titta på The Man, actionkomedi, den verkade jävligt kul faktiskt! E ska åka in till stan, svikare.

Jag har kommit på en ny magnum glass. Alltså, till nästa års sommar. Jag ska nog ge dem mitt förslag, så tills vidare kan jag inte berätta. Jag vill ju inte att någon snor min idé, den är riktigt jävla bra faktiskt!!! =)

Men jag har inte så mycket direkt att skriva nu. Jag är en tönt i KS avverkningströja och strumpor med hundar på. Ciao då!

Inga kommentarer: