fredag, juni 6

And so do you

Nu är jag hemma. Efter en hård skoldag, där jag fick reda på att jag höjt mig i två ämnen. Det är ju alltid kul! Min engelskalärare sa dessutom att jag är en tacksam elev och alltid så glad och pigg och trevlig. Sånt är kul att höra! Då blir man glad!
I alla fall, sedan käkade jag en glass och träffade på diverse människor. Mina två roligaste grannar K och J kom till centralorten. K fick en fluga att attackera mig. Den smashade min kind rätt rejält. Det kröp en larv på J och han vräkte ur sig den klockrena kommentaren "vad larvigt". Hela vägen in till stan satt jag och störde J. Jag smaskade på mitt äpple, så mycket jag bara kunde och jag är bra på att smaska, fråga M!
Ja, det hände en massa inne i stan. Jag orkar inte gå in på detaljer. Inte just nu. Imorgon ska jag packa =)

Jag ska sova nu. Så brukar mina bloggar sluta, känns det som. Så även idag. Jag har ont i magen och är trött och yr. I need my beautysleep. And so do you!

Inga kommentarer: