torsdag, januari 10

Sova mycket = mycket liv

Jag känner mig rätt utvilad, men är ändå lite trött. Fast jag la ifrån mig boken halvtio igår. Ska försöka gå och lägga mig lika tidigt ikväll också. Det är bra att sova. Folk som sover mycket, det är dem som har ett liv. Om någon inte förstår logiken i det, så fråga gärna eller säg till så ska jag förklara det i nästa blogg. För det finns en logik bakom det. Till vissa grejer finns det logiska förklaringar. Men inte till allt. Försök hitta en logisk förklaring till kärlek. Det finns ingen. Jag lovar, ingen kan förklara varför man blir så besatt av en enskild person, varför hjärtat och huden bränns. Varför det känns som att man inte kan andas när denna personen går iväg och så vidare och så vidare. Jag tror inte att det finns någon poäng i att jag sitter här och förklarar närmare om kärlek. De flesta vet hur det känns och ni som inte vet, ni är både lyckliga och olyckliga på samma gång. Fanns det någon logik där till exempel? Nja, kanske lite, men fan inte mycket.

Snart ska jag till skolan och börjar dagen med 30 min cirkelträning. Jag försöker komma på huruvida jag behöver gympadojor eller inte. Men det kanske är bäst att ta med sig dem. För de vill ju att vi ska använda det, men det kan vara rätt skönt att inte ha dem på. Jag tror att det bara är tjejerna som har cirkelträning idag. Är rätt så säker på min sak faktiskt. Vi har sen lunch och jag är redan lite hungrig. Vi har fyra lektioner innan lunch! Idag har vi även SO på 1 timma och 50 min. Men det får gå, på något sätt får det gå.

Jag drömde lite mysko inatt också. Men så är det ju ibland. =)

Inga kommentarer: