lördag, januari 12

Jag klarar mig. Jag klarar mig alltid.

För att jag missade att ta bort ett kryss när jag lånade en lista från en annan. Skaffa er ett liv people.

Det är inte jobbigt att prata om det. Det är inte det. Inte ytligt. Jag menar, ytligt sett, så är det verkligen ingen stor grej. Jag skulle aldrig heller tillåta att det blev en stor grej av det hela. För det är inte min stil. Jag kravlar mig upp, tar mig vidare, gräver mig inte ner. Överlever. För jag är ung.
Vet du vad jag tänkte när jag gick därifrån den där eftermiddagen?
Jag klarar mig.
Jag klarar mig alltid.

Och så tackade jag min kusin, för det känns som att hon inspirerat mig till att klara av sådant här. Hon har fått mig att förstå att det finns en hel del annat. Ja, det betyder väldigt mycket för mig. Vilket jag insåg då. När jag vandrade framåt där med mina väskor.

Adjö är ej slut
Farväl är ej för alltid



Jag borde kanske krypa i sängs. Jag har mått illa sedan igårkväll, stundvis har det varit borta, men det återkommer alltid. Jag är trött i ögonen och huvudet och känner mig konstig. Kanske att jag trots allt håller på att bli sjuk. Bläää =(
Vi får väl se. Imorgon blir det stan, restaurang och bio. Det känns riktigt mysigt. Men det är bäst att jag är utvilad. Jag förstår att man inte förstår något av det tidigare. Men det är snuttar av små tankestunder, bland annat från bussen imorse. Eller snarare igår morse, det är ju faktiskt lördag nu. Om man ska vara perfekt.

Nightie Nightie.

PS. Min dirty dancing CD kom idag. Jag är överlycklig för det. <3 Fast nog tog Ginza bra lång tid på sig. Igår allra senast borde den varit här. Men skit sak samma, för nu är den här och jag skulle kunna dansa på händerna hela vägen till banken.

Inga kommentarer: