lördag, januari 19

Många killar är svin

När jag skaffar ett riktigt riktigt läskigt seriöst förhållande och ska gifta mig. Då tror inte jag att det kommer att bli med någon som får mig att tappa huvudet, som får mig att bli galen. Det känns som att jag kommer att gifta mig med en trygg, rolig och stabil kille. Som är galen och får mig att bli glad. Men inte överväldigande glad. Det känns som att jag kommer att söka efter trygghet. Men vad vet man egentligen?
Men det är en sån här kväll. Då tankarna virvlar och far.
Jag mår illa och jag tror jag har en släng magkatarr. Så jag tog ett piller, såklart. Medan jag lite halvt för mig själv tänker att många killar är svin. Om du åtminstone kunde säga hur DU vill. Men det går ju verkligen inte.

Skit sak samma.
Nu ska jag käka glass

Inga kommentarer: