fredag, januari 25

Livet är inte sorgligt förrän du inte har någon att raka benen för



Jag har precis roat mig med att sitta i soffan och glutta på Let's Dance. Precis som alla andra vettiga svenskar. Det är underhållning! Mitt hjärta smälter när Karl-Petter uppenbarar sig. Hur charmig är han inte? Och han är så söt och han är helgo. Sig själv rakt igenom och man vill bara lära känna honom. Alla andra killar bleknar ju totalt i jämförelse med honom. Så är det bara! Pappa tyckte att Marie eller Maria eller vad hon heter i juryn är lik den där ormen i Robin Hood. Tja, det kanske stämmer?
Under tiden filade jag fötterna, läste lite, satt med fötterna i vatten och smorde in dem. Sånt där tjafs som behövs ibland. Dessuyom har jag pillat bort nagellack. Som vanligt ska naglarna målas om i helgen. Ska nog måla första lagret imorgon och försöka sitta prick stilla framför en film. Om jag nu lyckas med det.
Morgondagen ser lugn ut. Härligt. Jag behöver uppkoppling! Det tycker jag allt.

Två citat kom jag på idag. Såhär lyder dem:

Bry er inte om att komma på min begravning
Jag kommer ju inte på er

Livet är inte sorgligt förrän
du inte har någon att raka benen för


Bra? Jag tycker att de säger det mesta =)

Inga kommentarer: