tisdag, januari 29

I need my beautysleep

Nu sitter jag här med blött nyfärgat!! hår. Jag vet inte riktigt vad jag tycker själv än. Jag har blåst det lite, men kommer inte att bilda någon uppfattning förrän jag sett det torrt.
Jag ska snart gå och lägga mig för mycket pekar för att jag ska till skolan imorgon. Alltför mycket. Jag mår bättre nu, lite illamående till och från. Hursomhelst tror jag att mitt förbättrade tillstånd beror på glassen jag åt. Vaniljglass med chokladkross från Triumph eller hur de stavar sig ihop med Icas chokladsås. Det är faktiskt svårslaget.
Efter en snabb titt på kalendern konstaterar jag att imorgon är det 136 dagar kvar till skolavslutningen och T fyller även 18 år imorgon. STORT GRATTIS! Hoppas att hon får en jättebra födelsedag!

Jag borde nog smörja mitt bleka ansikte och studsa rakt i säng. Men en gammal granne distraherar mig. Så gärna så. But, I need my beautysleep.
Matteprov imorgon och glosförhör. Det lockar. NOT!

'Night

Inga kommentarer: