onsdag, januari 23

Miss you in a heartbeat

Igår blev det visst inget inlägg. Jag satt med sidan uppe och skulle precis börja skriva om något. När telefonen ringde. Vilket visade sig vara ganska viktigt. Åtminstone när man är en liten flicka på sisådär 15 jordsnurr. Ha, det är inte ens åtta månader kvar tills jag fyller 16. Är inte det rätt härligt? :) Att för varje dag är det faktiskt en dag mindre.
Det var ett tag sedan jag kollade av allting. Så vi börjar väl med att kolla antal dagar till skolavslutningen, min räkning sett.
143 dagar kvar.
Jo men det tar faktiskt på det hela. Det gör det.
Och dagens mående?
Jag mår illa, har ont i halsen när jag sväljer och väldigt ont i magen. Lite småtrött, men ganska glad. Jag har på mig en av världens skönaste tröjor och som sagt, det är ju skönt.
Jag kastar in en text på en så grymt skön låt. Och jag hör en tunn röst därute som undrar vad den heter. Ja, ifall det inte framgår så, Miss you in a heartbeat.
Denna låt är värd att läggas på minnet.

I believe, that there's something deep inside
That shouldn't be from time to time.
I sure found out, thought love was such a crime
The more you care, the more you fall
No need to worry, no need to turn away
'Cause it don't matter, anyway

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
I miss you right away
(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way
oh no

When we touch, I just lose my self control
A sad sensation I can't hide
To love is easy, it ain't easy to walk away
I keep the faith and there's a reason why, yeah
No need to worry, no need to turn away
'Cause it don't matter, anyway
baby

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
Yeah I miss you right away
(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way

Now, I ain't big on promises, I'll be true to you
'Cause I'd do 'bout anything, yeah
for some one like, baby for you

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
yeah I miss you right away
(oohh oohh oohh)
oh, I'm gonna miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way


Ha en trevlig dag människor =)

Inga kommentarer: