söndag, januari 20

Smaken man minns

Jag har betat av ALLA orden på biologipappret. Fingrarna värker och jag känner mig rätt less. Men sen ska jag göra två matteläxor också. Fast innan ska jag ut och gå med mamma. Vi ska gå och posta mitt brev. Dessutom har jag tänkt att jag ska fylla i min gymnasieansökan idag också. Så att det blir gjort. Jag måste göra det hos pappa så at jag kan skriva ut papprena. Samtidigt därute kanske jag snor med mig lite kort tillbaka in från hans dator. Det finns en del där. Så får tömma USBminnet.
Jag klev upp mellan 9 och 10 idag som jag hade tänkt mig. Dock inte på det sättet jag hade tänkt mig. Hundarna bråkade.
Pappa tycker att jag kläcker ur mig mycket roliga kommentarer. Jag har som jag säkert redan nämnt hittat en lägenhet som jag vill ha, men som vi aldrig kommer att få. Men det finns ju flera. Vilket jag tröstar mig med =)
Dagens godaste är onsalakorv, den kan man aldrig, aldrig få nog av. Som det står på förpackningen "smaken man minns". Det har de så jävla rätt i!

Men nu ska jag ta på mig strumpor och ut och knalla. För jag skrev ett brev för en vecka sedan som måste postas nu. Innan det blir jättegammalt. Imorgon är det skola. Jag vill inte, för det är en sak jag inte orkar med. Men jag får väl försöka bita ihop. Men det känns så meningslöst. Det kommer aldrig att funka. GE UPP! Slöseri med tid, enbart slöseri.

Inga kommentarer: