onsdag, januari 30

Alfapet, choklad och lite syskonkärlek

Egentligen skulle jag yra runt i huset som en yr höna och ta på mig danskläder nu, fixa med vattenflaska och sådär. Men det gör jag inte. För jag ska inte dansa idag. Jag vill, jag har stor lust. Men eftersom jag har haft ont i höfterna precis hela dagen så avstår jag. Det känns smartare att ladda upp lite hemma istället och förhoppningsvis mår de bra imorgon om jag har någon tur med mig.
Istället för dansen ska jag och mamma åka till Ica och köpa ostbågar, mammas idé och jag motsätter mig verkligen inte. Jag avgudar ostbågar, de skulle vara ännu mera älskvärda om det inte vore för att de kletar så enormt mellan tänderna. Det tycker jag är rätt irriterande. Mamma och jag ska plugga till mitt engelskaprov sen också. Vi får väl hitta på något kul också. Det är ju bara vi två hemma.

Jag känner för alfapet, choklad och lite syskonkärlek.

Inga kommentarer: