söndag, januari 20

Jag blev kär i mitt hår


När jag satt ute vid pappas dator och fyllde i min gymnasieansökan fastnade jag i gamla bilder. En del man knappt sett, en del man aldrig sett. Alla var rätt gamla. Ja, mest 06 bilder. Eller bara 06 bilder. I princip. Jag satt där och blev frustrerad över att jag har så himla fint hår där. Jag blev kär i mitt hår, så långt och fin färg. Nu ska jag vänta på att det växer ut. Jag kommer naturligtvis att toppa håret, men jag vill ha det sådär långt igen. Och jag ska nog klippa snedlugg också, troligtvis. Så att något händer. Men längden, den ska jag ha tillbaka och kanske att jag färgar håret snart. Men först ska jag klippa mig i alla fall. Måste ta och beställa en tid. Snart, väldigt snart.

Jag hittade ett sött pusskort ocks. Men det kommer senare.
Jag har två matteläxor som väntar på mig och det är väl lika bra att få det gjort. I guess.

Inga kommentarer: