tisdag, januari 8

Inte i det förflutna, inte i framtiden, utan i nuet


Såhär kul känns det med skola. På ett ungefär. För er som tolkar bilden som att det känns roligt ska jag bara tillägga hur apan ser tvingad ut att verka glad. Det känns som att jag har grus i ögonen.

Jag hade en ganska mysko dröm imorse. Men vaknade till av den. Och det var nog lika bra. För jag visste på något sätt att jag drömde och att det inte var verklighet. Kanske därför jag vaknade? För att jag inte ville drömma det mer. För jag vill hellre glömma, inte begrava mig i det förflutna. För jag ska sluta med sådant och leva i nuet. Inte i framtiden, utan nuet. Good Luck Myself!
Sedan drömde jag om pirater och sjörövare och kohagar som det går hästar i och annat smått och gott.

För tillfället är jag såld på denna låt.
White Trash Beautiful, there's something you should know
My heart belongs to you
And you could've found a better guy
I'll love you till the day I die
I swear to God it's true
I'm comin' home to you
I'm comin' home to you girl

Inga kommentarer: