torsdag, januari 24

Klubbad flodhäst

Jag drömde mysko nu på morgonen. Dessutom har jag på något vis fått för mig att varje gång min mobil ringer så har den någon konstig låt som spelas efter. Så när jag klev upp satte jag mobilen på ljudlös så att den inte skulle låta sådär när jag var nere. Grejen är att jag har ingen konstig låt som spelas. Har jag kommit på nu. Precis för stunden.
Igår dansade jag och det var tufft. Jazz - nästan enbart teknik, men det är härligt det också. Piruetter, som gick skapligt, flat backs och plié. Sedan tribal, mycket träning med armarna och vårat vårshowsnummer kommer att rocka enormt mycket! :) Det känns skönt.

Men nu ska jag iväg till skolan och efteråt ska jag in och dansa och försöka få biljetter till Avgrunden. Men nu är det dags att kila.

Jag känner mig som en klubbad flodhäst.
I mjukisar.

Inga kommentarer: