tisdag, april 15

Up and down

E och jag kom igår fram till en sak när vi pratade framåt kvällskvisten. Att jag har humörsvängningar. Att jag inte är helt stabil, utan mer åt det ostabila hållet. Vilket inte är så konstigt och jag förstår verkligen att hon anser det, för jag är med henne helt! Iförrgår var jag glad och igår var jag... hmm, irriterad, arg? Ja, något åt det hållet, men inte fullt ut riktigt. Men jag var inte jätteglad. Det skiftade lite. Jag var i alla fall inte som dagen innan. Utan det gick som en berg&dalbana. Igår kröp myror i hela kroppen på mig och jag var, alltså, förbannad är inte rätt ord. Men jag kan inte sätta något bättre ord på det heller riktigt!

Mitt hår är halväckligt idag, ögonen värker och jag känner mig ofräsch och inte alls på humör att plugga. För huvudet är konstigt. Men jag går dit och hoppas på det bästa. Tyvärr har vi bild idag, usch! Dränk mig någon? Men vi fejkar ett leende och som sagt, hoppas på det bästa!

Hej, du är min nya matta =)

Inga kommentarer: