söndag, april 27

Hårdrock

När jag tittar på Körslaget blir jag kär i två killar. Den ena är ju självklart Brolle. Hela Sveriges lilla gullegris och min kompis stora kärlek här i livet. Och hur kan man låta bli att få hjärtklappning av Brolle? Hans häftiga frisyr, fina kropp och glittriga ögon och skönsjungande röst.
Den andra är Joachim. Visst heter han så? I alla fall, hårdrockskillen, med långt fint hår. Han som verkar så mysig och som man mer än gärna presenterar för föräldrarna och syrrorna.
Och när jag ser honom, lagledaren i Team Cans lovar jag mig själv att min nästa kille ska vara hårdrockare. Hårdrockare med stil som lyssnar på sköna låtar.
Fast den dagen jag gifter mig vill jag nog ha någon som klär lika bra i piratkläder som Johnny Depp. För jag är väldigt svag för honom. Eller Mr Darcy i Stolthet och fördom, den senaste versionen.

Inga kommentarer: