tisdag, april 8

Under your spell

Nu är jag hemma efter en dag i fjällen utan vare sig solsken eller skidåkning. Däremot har jag åkt lite snowboard, inte så fasligt mycket, men tillräckligt. Bussresan upp dit gick fort, nästan för fort. Väl däruppe hyrde jag grejer, vi slappade lite, fikade, åkte och fikade och solade oss i dimman som låg tät. Vi tittade på när de coola killarna gjorde hopp och några var faktiskt riktigt duktiga. Snöbollar kastades och kort togs. Det var en helt okej dag. Som avslutades med att det var en kille som ville ta kort på mig för att jag hade fint ansikte. Inget namn nämns. Konstiga typer verkar dras till mig.

Igår tittade jag på Stolthet och Fördom med Keira som Elizabeth. Men jag tittade bara på mina favoritscener. I stort sett alla scener med Miss Bennet och den sårbart snygga Mr Darcy. Jag är helt förtrollad av hans ögon, de är helt magiska. De har något speciellt i sig. Som jag inte har skådat hos någon annan. Jag gillar känslosamma ögon. Jag gillar folk som faktiskt talar med ögonen, munnen säger en sak men ögonen, de säger något helt annat. Sånt är jag svag för. Enormt svag.



Under your spell again.
I can't say no to you.
Crave my heart and it's bleeding in your hand.
I can't say no to you.

Shouldn't have let you torture me so sweetly.
Now I can't let go of this dream.
I can't breathe but I feel...

Good enough,
I feel good enough for you.

Drink up sweet decadence.
I can't say no to you,
And I've completely lost myself, and I don't mind.
I can't say no to you.

Shouldn't let you conquer me completely.
Now I can't let go of this dream.
Can't believe that I feel...

Good enough,
I feel good enough.
It's been such a long time coming, but I feel good.

And I'm still waiting for the rain to fall.
Pour real life down on me.
'Cause I can't hold on to anything this good enough.
Am I good enough for you to love me too?

So take care what you ask of me,
'cause I can't say no.



Nu ska jag ut med hundarna =)

Inga kommentarer: