lördag, april 5

Dressed for sucess

Idag har jag roat mig med att prova alla klänningar som finns i mitt enkla hem.
Smakprov nedan.

Vår & Sommar


Finare tillfällen


Jag är ingen ballongtjej, men gillar gult


Jag är ingen rosa tjej, men gillar modellen


Den lilla svarta



Detta ska jag ha på mig ikväll. Inte särskit glamouröst. Men nog räcker det för en kväll med tjejerna. En kväll som föresten kommer att vara vansinnigt kul, åtminstone om jag får bestämma. Även om några verkar ha hoppat av. Man kan inte lita på att andra ska göra det roligt, allting hänger på ens egna sköra axlar.



Farmor&Farfar&OJ gillar mitt livsöde =) Skönt att höra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vars ha du köpt den gula klänningen?

Pytte sa...

Till Viktoria =)
Den gula klänningen är en present, men det skulle kunna vara Gina eller nått kanske ;) Tyvärr är jag inte hundra och den är sen i höstas =/