söndag, april 27

Det är över nu

Vårshowen är över. Men vilka dagar! Igår var helt klart bäst. På sista föreställningen fick vi ha riktig tribalmålning, äntligen! Vi lyckades också få oss en till show, på tisdag showar Tribalgruppen igen, för sista gången. Sorgligt! På finalnumret fick våran triballärare diplom! Hela gruppen fick gåshud och tårar i ögonen. Hon förtjänade verkligen det där diplomet! Dessa dagar är minnen för livet <3
Det känns trist att det är över och imorse när jag klev upp visste jag inte alls vad jag skulle hitta på idag. Jag har roat mig med att titta på klipp på tribal och även på Supernatural.
De grupperna jag gillar mest att dansa med måste jag alltid sluta dansa med. Jag har aldrig dansat särskilt länge med en och samma grupp! När jag såg klipp på Supernatural och kände igen dansstegen till Rock U fick jag en klump i magen och ville bara tillbaka dit igen. Varför kan man inte återvända i tiden?
Förhoppningsvis börjar jag ju på Estet/dans nu till hösten och då kommer jag ju i alla fall att få dansa med samma människor i cirka tre år. Det ser jag fram emot!

Jag har inte så mycket för mig idag. Jag ska ringa ett samtal och baka muffins. Utan mjöl.

Nästan hela tribalgruppen <3

Inga kommentarer: