måndag, april 28

Mina kusiner <3

Usch jag saknar mina kusiner så mycket att tårarna är nära. Vad jag önskar att jag kunde vara med dem just nu. Bara sitta och prata om allting! Sitta och skratta och skämta med varandra för att nästa sekund bli djupa och allvarliga och diskutera killar. Det finns ingenting jag inte skulle kunna berätta för dessa krabater. Det finns många roliga minnen med mina sköna kussar. Som jag önskar att jag kunde träffa oftare. Jag måste börja prioritera att åka och hälsa på dem! Jag måste ta mig i kragen och åka dit. För jag vill ju verkligen vara med dem, mer än något annat. Just nu vill jag till dem så oändligt att hjärtat värker. För jag vet att jag skulle må så ofattbart bra med dem. Mina kusiner är oslagbara =)
Vad skulle jag göra utan dem?
Som de outtröttat har lyssnat på mig och mina problem och fått mig att inse saker. De förstår alltid och har ofta varit med om något liknande själva. Nej, snart ska jag baske mig träffa dem! <3

Inga kommentarer: